Hibabejelentéseit hétfőtől péntekig 8:00–16:00 között a +36 70 311 9152 vagy a +36 70 428 9845 telefonszámon várjuk, munkaidőn kívül pedig diszpécserszolgálatunk a +36 70 431 8111 számon érhető el. Garanciális szerződés megléte esetén 72 órán belül megkezdjük a javítást, és átvállaljuk a kiszállási díjat, a munkadíjat, valamint a szükséges alkatrészek költségét.
Nemcsak az általunk telepített, hanem más szolgáltatóktól átvett rendszerek és bekötött riasztók karbantartását, javítását is vállaljuk. 24 órás ügyeleti szervizünk hétvégén is elérhető. Garanciális szerződésünk részleteit a Letöltések menüpontban találja, míg a szerelési díjakat garancia nélkül az Egyéb díjak menüpontban tekintheti meg.
Hibabejelentéseit hétfőtől péntekig 8–16 óra között a +36 70 311 9152 vagy a +36 70 428 9845 számon várjuk. Munkaidőn kívül a diszpécserszolgálat hívható: +36 70 431 8111. Garanciális szerződés esetén 72 órán belül megkezdjük a javítást, és átvállaljuk a javítás költségeit.